24 Ocak 2010 Pazar

pirildiyor sokak


her yer bembeyaz:) uzun suredir gormemisiz bu manzarayi meger. isitmasi olmayan bi evde yasayan benim, bu duruma bu kadar sevinmem yersiz gibi gelebilir ama her ne kadar ususemde sacma bi huzurla doldum ben soguk yuzunden:)
eskiden de hep cok soguk olurdu kislar, heryer kardan bembeyaz olurdu, disardan eve geldiginde bi ohhh cekerdin.. ocak ayinda kar yagar ve hava buz gibi olur. bizim bildigimiz buydu bu gune kadar. sanirim o yuzden (bilincaltimdan yukselen) bi husu icerisindeyim. 'hersey yolunda, keyfine bak' diyor surekli ic ses. hic evden cikmak istemiyorum, hic de sikilmiyorum, sicak kahvem, kitabim, arada uyuyup uyuyup uyanmalarimla.. sokaktan kartopu oynayan cocuklarin sesleri geliyo gecenin su saatinde bile, iste bu! en kisa zamanda cikip bir de kardanadam yapmaliyim, dedem olsa ohhoo coktan diktisti boyu kadar kardanadami bahceye:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder