30 Kasım 2009 Pazartesi

legend 1900

baska biryerde gorup duysam 'klise' diye adlandiracagim pek cok sahneyi gecip '90 dakika icine sikistirilmis harika bir masal' diyebilirim filmin tamami icin.

begendigim film ve kitaplardan fazla kisisel cikarimlar yaptigim icin mi bilinmez, ne kadar begenirsem begeniyim yorumlayamiyorum ama birsey; inanilmaz keyifle izledim.

buyuleyici bir sahne icin bknz:
http://www.youtube.com/watch?v=fKsk97plY8I&feature=related

25 Kasım 2009 Çarşamba

ço cicisin timburton

http://www.timburton.com/

mutsuzum

derken tuğçe esenerin şu yazısını gördüm.
mutsuzluğumu gidermekte çok etkisi olmasa da uzun süredir unuttuğum Gandi'nin sözünü tekrar okumak bi silkinmemi sağladı en azından,
ne de güzel harmanlamışsın tuğçe:)

http://mieway.blogspot.com/2009/10/mutlulugun-formulu.html

21 Kasım 2009 Cumartesi

sevmedigim seyler vardir

ve genelde basima gelmek icin siraya girerler.

when your mind's made up

there's no point trying to change it
there's no point trying to fight it

17 Kasım 2009 Salı

ZIZZT ZIIZZZTT

yorgunluktan uyuyamama halleri..
her bir sinir kendi capinda kisa devre yapiyo.
zzzztt zizt

12 Kasım 2009 Perşembe

hayat cok garip..

..ve ben tum hikayeyi ezbere bilmeme ragmen
tek bir satirini anlamiyorum..

10 Kasım 2009 Salı

diyorumki dusunmiym

bir suru zevzeklik, eglence, oyun buluyorum kendime.
sonra bi anda yeni kararlar yankilaniyo beynimde.
ulen dusunmiycektik hani.
benden habersiz dusunup, kararini da alip cikiveriyo ya karsima icimdeki canavar.
urkuyorum.

5 Kasım 2009 Perşembe

singin' in the rain

:)
mutluluktan cildirabilirdim.

3 Kasım 2009 Salı

yazsam yazarim da!

bi manasiz geldi su an hersey..